Obserwatorzy

poniedziałek, 22 stycznia 2018

MIŁE LENISTWO d,c.rysowanie najlepszym lekarstwem



Wylądowałam na oddziale okulistycznym, gdzie mam pokonać zaćmę przeszkadzającą mi coraz bardziej w codziennym życiu. Pierwszego dnia pomijając ciągłe wkraplania i różnego rodzaju wycieczki na badania, to calutki pozostały czas spałam jak bym wcale nie spała ostatni miesiąc. Drugiego dnia jak usłyszałam, że to jeszcze nie dzisiaj to usiadłam i narysowałam moje łóżkowe sąsiadki.
Obie uśmiechnięte, bo personel miły, uprzejmy, kompetentny a na oddziale czysto i wygodnie. 

Wypełniając czas zabrałam się za malowanie, ale przystopuję bo jednak oczy odmawiają współpracy.
Wrzucam tylko tekst na bloga i kładę się leniuchować programowo.

20 komentarzy:

  1. Napisałam nowy post- o tej książce, która Cię zainteresowała.Nic dziwnego, że spałaś- te wszystkie kropelki są znieczulające i mogą wywoływać senność.
    Trzymam za Ciebie kciuki. I nie wyrywaj się za szybko do wstawanie po zabiegu a potem do schylania i noszenia czegoś.
    Przytulam Cię mocno;)
    P.S.
    Jest szansa, że mój post przeczytasz nowym wzrokiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anabell, słucham się potulnie. Myślę, że będzie lepiej. :)

      Usuń
  2. Generalnie lenistwo jest dobre na wszystko!!!!
    :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, życzę Ci abyś troszkę popróbowała dobrego lenistwa!

      Usuń
  3. Ech tam z tymi oczami...Bo wiesz - ciągle u moich najbliższych coś się z nimi dzieje - więc jak oczytałam u Ciebie o tej zaćmie to aż mnie zmroziło. Mam nadzieję ,że już o wszystkim i dobrze wszystko jest. Zresztą - musi być dobrze sądząc po rysunkach :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Renka, rysunki robiłam przed, bo oko drugie było w leczeniu.

      Usuń
  5. Z oczkami nie ma żartów,słuchaj lekarzy i nie wysilaj się przez jakiś czas..Moja koleżanka miała to samo,co Ty..Teraz szczęśliwa ,bo oczy są jak nowe::))Czego Tobie życzę::))Rysunki są urocze::)Pozdrawiam I życzę zdrówka::)♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu, mało dbam o siebie, ale oczy są mi potrzebne a wręcz niezbędne.Musiałam się nimi zająć. Dzięki za komentarz i zapraszam wciąż serdecznie, choć moje pisanie takie nieregularne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmartwiłam się, mam nadzieję, że jesteś już po zabiegu i wszystko jest w porządku.
    I nie tylko oczy są ważne, dbaj o siebie - uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atanerku, przestrzegam zaleceń aż do przesady i myślę że dobrze robię. Tęsknię za zaprzyjaźnionymi blogami ale wynajduję sobie spokojne zajęcia, choć od czasu do czasu są i atrakcje.. Ostatnio męczył mnie komputer i dlatego krócej przy nim się pojawiam. niedługo wrócę do dobrej formy. Uściski !!!

      Usuń
  8. Trzymamy kciuki !! I buziole przesyłamy...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty już są! Dziękuję.....;o)Dochodzę do siebie....;o)

      Usuń
  9. Joasiu, za to Cię kocham, że Ty nawet niesprzyjające warunki uczynisz twórczymi i sprzyjającymi. Zawsze jesteś w tyle mej głowy zalogowana na zawsze już i gdy mam trudniejsze chwile myślę o Tobie. O tym jak jesteś dzielna, kochana, twórcza i kobieca. Mam nadzieję, że już wszystko ok z oczami. Są one przecież Twoim najważniejszym zmysłem. Sciskam i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, powolutku dochodzę do formy. Codziennie dziękuję Bogu, że dożyłam czasów pozwalających na takie operacje. Wczesniej, kilkanascie lat wstecz nie było ratunku przed ślepotą.... Uściski!!

      Usuń
  10. Aśka jak słowo daję , ja nic a nic nie wiedziałam . ZDROWIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    macham Dośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosiu Kochana, zdrowieję! Zadzwonię, ale muszę zrobić tutaj ustalenia, w tych dniach nie miałam z kim gadać. Buziule!!

      Usuń
    2. spokojnie , spokojnie . Wpadłam kontrolnie .Pa pa

      Usuń
  11. 40 year-old Geologist II Kleon Mapston, hailing from Beamsville enjoys watching movies like "Flight of the Red Balloon (Voyage du ballon rouge, Le)" and Brazilian jiu-jitsu. Took a trip to Historic Centre of Sighisoara and drives a DeVille. ten link

    OdpowiedzUsuń