Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2023

NIE MA NUDY...NOWE WYZWANIE

 Gdy już wszystko jest prawie poukładane pojawiają się nowe wyzwania. Tyle, że ktoś normalnie myślący rozważy i powie: - nie, to nie dla mnie. Nie podejmę się.  Tak powie "ktoś" ale nie ja! Ja rozważam tylko czy to jest trudny temat, acha! To podejmuję się! 

To w ramach cyklu "Interesuje nas ..GENEALOGIA"

 Bardzo trudny bo ciężar gatunkowy, potężny! zobaczcie plakat.

POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA im. ZYGMUNTA KRASIŃSKIEGO

zaprasza na spotkanie

z Joanną Rodowicz

pt. "JA RODOWICZÓWNA"

24 luty 2023r. godz 17.00

ul. Warszawska 34 (parter)

                                                                        ZAPRASZAM!


8 komentarzy:

  1. Gros Twoich rówieśników zrzędzi SKS (starość k... starość) jakiś % próbuje SMS (stan młodości stabilnej) a Ty eksplodujesz niczym Etna realizacją pomysłów. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Andrzeju dziękuję za gratulacje . Kolejna eksplozja i mnie rozerwie - tak czuję! A może znów się uda? Ale określenie sms bardzo mi się podoba, takie optymistyczne....................

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto jak nie Ty ?! ;o) Powodzenia...;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu żałuję że nie mogłam posłuchać jak opowiadasz o swojej wspaniałej Rodzinie. Jak wiesz znam trochę z ksiazek historie Twoich Najbliższych. Cieszę się bardzo że spotkanie się udalo.
    Pozdrawiam Cię z całego serca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Stokrotko, dla mnie był to debiut w tego rodzaju prezentacji. Jeszcze rano w piątek wyzwanie było dla mnie wyczynem olimpijskim. Dzisiaj już wiem że wszystko można zrobić jeśli wierzy się w sens i jest motywacja. Serdeczność ludzi jest nie do przecenienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego debiutu. Pora na vocal. A co?!Śpiewać każdy może...,że zacytuję klasyka. Chętnie zaakompaniuję. Pianissimo. Bo jakże by inaczej?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzeju, ale mnie rozbawiłeś! Czy kiedykolwiek słyszałeś mnie śpiewającą, nawet "pod nosem"? NIE. domyśl się dlaczego, a tak bym chciała śpiewać pieśń o radości życia!

      Usuń