Obserwatorzy

czwartek, 2 listopada 2023

ZAPROSZENIE NA WERNISAŻ PIASECZNO

Najbardziej zależało mi, na opinii najbliższych mi ludzi. Właściwie to najbardziej na opinii ludzi wśród których wyrosłam i mieszkałam przez 20 lat od urodzenia . Przemierzyłam po swojemu życiową wędrówkę. Przyszedł chyba czas kiedy chciałabym spotkać kiedyś tak bliskich mi ludzi i chcę spełnić moje marzenie Ten czas jednak nie pytał mnie czy JA jestem gotowa i zabrał ICH już tak wielu. . Piszę więc to zaproszenie wielkimi literami, aby spotkać się przy moich obrazach w Piasecznie w budynku nowej biblioteki na ul.Szkolnej 10 listopada o godz 14,30. Wystawa ma tytuł "KONCERT" . Jest to część całej dużej wystawy pokazanej dwa lata temu w Europejskim Centrum Kultury im F. Chopina w Sannikach

 


ZAPRASZAM

10.XI. 2023

godz. 14.30

ul SZKOLNA 18

05-500 PIASECZNO

2 komentarze:

  1. Światło świetności! Twój post jest zarówno wnikliwy, jak i dobrze przygotowany. Dziękujemy za podzielenie się cennym punktem widzenia.

    OdpowiedzUsuń