Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2023

KAZDY WERNISAŻ JEST NAJWAŻNIEJSZY

DELIKATNE PEJZAŻE ASI CIEPIELI.....
OTWARCIE
Z mocną EKIPĄ !




 Impreza trwa.....

Oficjalne otwarcie, piękne słowa i informacje o autorkach obrazów i najpiękniejszy dla mnie moment patrzenia w oczy Gości których widzę tak rzadko...a jednak są!

 Scena rozbrzmiewa... słychać skrzypce a tuż za nimi rockowa gitara, dziewczyny z chórku pazurkami dodają ostrości, dyrygent patrzy w nuty a ja słucham mojego saksofonu...

 


..ale ja to wszystko znam, czemu serce tak bardzo szczęśliwe?

Szczęśliwe bo oglądający ludzie są tym najważniejszym elementem który tworzy moc wystawy. To ten moment, który ładuje mnie niezwykłą energią konieczną do dalszego tworzenia.

Bardzo brakowało mi Asi Ciepieli, która od dwóch dni chora leżała w łóżku. 
Jej piękne, delikatne pejzaże dawały wytchnienie po mocnym uderzeniu na mojej scenie. Liczę na to, że specjalnie dla malarstwa Asi przyjdą jeszcze nie tylko znawcy malarstwa ale ludzie ciekawi czegoś pozytywnego co pojawia się w Jej obrazach. Asiu zdrowiej i pokazuj swoją romantyczną kolekcję!

Autorami zdjęć są 
Alicja Gąsiorowska
Ewa Janowska
Ewa Michalska Tomczak
Jerzy Szaniawski
 

 

6 komentarzy:

  1. Nawet sobie nie wyobrażasz Joasiu jak bardzo żałuję że tym razem nie mogłam tam być....
    Ale z pewnością czułaś że sercem i myślami jestem z Tobą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, zawsze kiedy jesteś czuję...Tylko nie daję Ci znaków (np wczoraj!!!)

      Usuń
  2. Ten cykl i ten zestaw dużych obrazów sprawił, że wyjątkowo dobrze się prezentuje na ścianach wystawowych , chociaż już kombinuję nad kolejnym tematem nowej wystawy.

    OdpowiedzUsuń