Obserwatorzy

środa, 29 maja 2019

PREZENT


Informuję i zapraszam jednocześnie na otwarcie wystawy Muriel Emond z USA, która jest uczestniczką zajęc malarstwa ze mną od zeszłego roku.
Zasłużyła w pełni na swoją wystawę. Pierwszy raz ołówek, pędzel, czy pastele wzięła do ręki w naszej pracowni. To trzeba zobaczyć. Mława, MDK, ul. Stary Rynek 13, godz 17,00 czwarty czerwca, wtorek

W Ciechanowie 27 czerwca o godz 17,00 odbędzie się finisaż wystawy powieszonej już w zeszłym tygodniu w gablotach na 1 piętrze. Są to prace wszystkich uczestników zajęć malarskich ze mną od listopada 2018 ( pół roku) . Prace udowadniają że warto robić co się lubi.....Zajrzyjcie proszę

Tak bardzo brakuje mi czasu, że wklejam tylko link gdzie opublikowałam tekst.
Resztę moich zmagań w niedługim czasie. Jest o czym pisać: renowacja grobu, pomnik, plenery, otwarcia i zamknięcia wystaw, konkurs.

https://www.linkedin.com/pulse/zostaj%C4%85-tylko-noce-joanna-rodowicz/

6 komentarzy:

  1. To zostaw czasem chociaż kropeczkę...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gordyjko, chyba nawet kropki nie mogę postawić bo zbyt stary i ociężaly mój laptopik. Nie mam cierpliwosci na oczekiwanie....telefon trochę pomaga, ale tak przekręca czasami slowa, że może narobić niezamierzonych dziwnych skojarzeń.

      Usuń
  2. Bez żadnej okazji,
    atoli,
    jeżeli wolisz,
    z,
    by zawsze bzy
    i nigdy gzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozostawiam pozdrowienia w ten upalny czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonazmyślona, wstyd mi, że zaniedbuję odwiedzających ale to był trudny miesiąc. W wypełnieniu sobie czasu nie mam sobie rownych. Wciąż też maluję. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń