Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2019

WIELKIE PLANY


Układamy plany, ale gdy są wielkie oczekiwania i człowiekowi najbardziej zależy, to nie zawsze układa się wszystko tak jak powinno...
 Zrobiło się tak bardzo smutno, bo nagle odchodzą na drugą stronę ludzie znajomi, którzy swoją wartością wzbogacali nasz świat.
 Aniu, brakuje słów....

Czasu coraz mniej a niewiele posuwają się sprawy dla mnie najważniejsze.
Przed odwiedzinami wnuków - Maluchów, na szczęście zdążyłam z portretami...

Tymczasem zabrałam się do przygotowań wystawowych i kolejnego, bardzo, bardzo trudnego portretu wieloosobowego który poprawiam, przerabiam i "dziergam".
Dzisiaj w przerwach portretowych poprawki starszych , wybranych obrazów na wystawę. Zrobiły się inne, mam wrażenie że lepsze.
Zapraszam na wystawę moich prac do Pułtuska do Domu Polonii, który odbędzie się w dniu 7 września o godz 16.00 Dolny Krużganek Pałacowy.

Wydawało mi się że po spędzeniu cudnego czasu z maluchami -wnukami, pełnymi pomysłów i niespożytej energii ja sama będę wulkanem energii.
Trochę się sprawdza, ale przygody z samochodem gdy kończą się w warsztacie i wypłukuję kieszenie  przytępiają moje pomysły.
No więc czas brać przeciwności za bary i kolejny raz udowodnić sobie, że mogę zmieniać świat jak mi się podoba......no. może nie do końca tak, ale wciąż mi się chce.



 

10 komentarzy:

  1. Podziwiam, życzę realizacji wszystkich zamierzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maradag, a może własnie 7 września będziesz w Polsce????

      Usuń
  2. Joasiu - zrobię wszystko aby być.... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, nie wyobrażam sobie tego dnia bez Ciebie! ;-)

      Usuń
  3. To na pewno będzie sukces !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja już siedzę, w domu.
    Zazdroszczę.
    Pozdrawiam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JanToni, dom to schron,
      dla ciała i duszy.
      Ja Cię pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Po pierwsze primo gratuluję wystawy w tak zacnym miejscu.
    Po drugie primo wnoszę o tytuł "doctor humoris causa " za pomysł i wykonanie Alladyn.Choćby tylko acz nie tylko.
    Po trzecie primo tego co zawsze czyli braku rozsądku w granicach rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Andrzej, po pierwsze primo, dziękuję za pierwsze, drugie i trzecie primo!!

    OdpowiedzUsuń