Obserwatorzy

niedziela, 21 grudnia 2014

RADOŚĆ I SZCZĘŚCIE NIECH NAM GOŚCI

Rysowała Zuzia lat 7
 
Wszystkim zaglądającym na tą stronę, życzę
 Pięknych i Szczęśliwych Świąt a reszty według potrzeb!
 
Ja mam powody do radości, bo cały mój rok był bardzo twórczy i zaowocował
24 rysunkami w ołówku i pasteli,
24 obrazami olejnymi różnej wielkości,
20 portretami w ołówku,
6 portretami olejnymi,
6 outsiderami czyli rzeźboobrazami,
2 rzeźbami
i 2 statuetkami.
Zanim nastąpi Nowy Rok niech wpadną do Was Kolędnicy według starej tradycji, wyrzucą co złe i przygotują na przyjście Dobrego, Nowego Roku.
 

rysowała Patrycja lat 15

 

20 komentarzy:

  1. Prawdziwa z Ciebie Akordzistka...:o)
    Dziękujemy :o) i odwzajemniamy ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gordyjko, wstyd mi, ale urodziłam w erze traktorzystek - akordzistek.....:o)

      Usuń
    2. No następnym razem wyjeżdżasz po nas na "Ursusku"...;o)

      Usuń
    3. Gordyjko, przyjeżdżajcie szybko, bo potem nie da się nim kierować...:o)

      Usuń
  2. Diabełki, najbardziej wyraziste! :)
    Każda praca inna, ale obie ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witku, tak jak w życiu, diabełki najbardziej wyraziste....

      Usuń
  3. Wspaniałe prace!!!
    Jeszcze tylko brak mi rysunku Stasia:-))

    A Tobie gratuluję tak twórczego roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, mnie tylko stale brakuje i tych najmłodszych i tych starszych i tych najstarszych żeby byli bliżej mnie, na co dzień.
      Dziękuję za gratulacje, ale i Ty masz wspaniale płodny rok ! Ja Ci dziękuję za bardzo, bardzo ciekawe wycieczki na które mnie poprowadziłaś.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. JanToni,
      serce się raduje,
      gdy Zuzia maluje!

      Usuń
  5. Wszystkie malowanki są piękne ale szczególnie podoba mi się obraz Patrycji i myślę, że kiedyś może też pięknie malować tak jak Joasia R.
    A ja staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazdka wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. I ja przy tej sposobności życzę Tobie i najbliższym, dużo szczęścia i radości. Aby wszystko się darzyło, z roku na rok... lepszym było.

    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JaGuś, dziękuję, jest wśród "moich" dzieci kilkoro nad wyraz zdolnych. Staram się jednak pokazywać różne prace. Patrycja jest bardzo uzdolniona i wrażliwa. Świetne są te dzieci pełne entuzjazmu do pracy.

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego na ten świąteczny czas! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Świąteczny czas oraz szampańskiej zabawy w Sylwestra życzy Ataner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Atanerku, dziękuję, Twoje życzenia już się sprawdzają! A moje? Napiszesz jak to było.....?

      Usuń
    2. Joasiu Kochana, i Twoje zyczenia sie spelniaja:) My wieczni optymisci caly czas przemy do przodu hihihi. Chociaz czasami padamy na paszcze, to caly czas ahoj przygodo:)

      Moc serdecznosci przesylamy z pogranicza Arizony i Utah :)
      Ataner i p.

      Usuń
  8. Kochana, zycze ci dobrych, blogosaławionych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, dziękuję, wzajemnie, w miłości, radości i zdrowiu!

    OdpowiedzUsuń